TURN UP THE MUSIC

Hey babes, ligger i sängen ny duschad och ska strax tvätta bort min värmande ansiktsmask. Länge sen jag körde en ansiktsmask men nu har mitt ansikte flippat ur totalt så lika bra att försöka rädda fejan nu när det är lov och hundra procent haffla all day! Startade mitt absolut sista lov i hela mitt liv på bästa möjliga sätt. En hel kväll i haninge på olearys med mina två favorit tjejer. Hiphop kväll stog på schemat med artister som Sebbe staxx Claudio från gpunkten Migo och Emilio och andra artister. Eftersom delar av oss känner dom som uppträdde va det en annan grej för oss. Det va galet bra vi hinkade och försökte dansa haha. Kvällen slutade med ett stopp på vegabaren. Fyllekäk in my heart de är bra grejer de där. Kvällens planer är all in igen livet är på topp nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback