LOVE LIFE

Efter en timmes ben/mag pass på gymmet har jag nu landat i min säng ny duschad och helt slut. Fan vad träningen tar på all min energi men jag älskar det galet mycket. Imorrn är det en efter längtad fotbolls träning på schemat. Hoppas vädret tillåter det blir galen på all snö. Det kan gärna vara kallt det bryr jag mig inte om men just snön. Liksom sluta förstör allting blir galen!! Har ju viktig match i helgen Junior DM i älta vill vara i form tills dess så en fotbolls träning skulle i allafall sitta fint! Nu är det middag på ingång oxh jag har gjort en ny kost uppläggning så blir typ kyckling kött fisk varje dag. Vill uppnå mitt mål till sommaren. Men nu roppar mami på mig det betyder middagen klar!! kyckling med brocoli dagens middag great. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback