LOOK UP FOR ME

Har precis avslutat ett 80minuters pass på gymet. Biceps och triceps stog på schemat. Träffade på Jesper, Emil, Diddan och Matte där. Äntligen människor som man kan skratta åt o snacka med! Emil hjälpte mig med olika övningar och fan vad det tog i armarna. Nu är jag garanterat helt död. Passade på att köra lite mage i slutet tills jag näst intill höll på stt spy!! Men jag känner mig så jävla duktig just nu och min motivation är så hög så det är sjukt! Jag har slutat med sån där skit fake mat som köttbullar korv o sånt nu är det bara rent kött och fisk samt fågel love that shit! Nu ska jag varva ner sen städa rummet och ladda om för ett nytt pass imorgon greeeat! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback