HAPPINESS

Då va denna måndag snart över och jag strävar efter helg. Vill ha lov och galenskap det är det enda jag tänker på just nu. Men tbx till verkligheten nu för ett tag. Min skoldag idag va lika bra som alltid. Tre lektioner som jag faktiskt jobbade pp riktigt ordentligt på. Hann göra klart min banan tårta och garnetyr den blev faktiskt helt okej ful o. jag ska vara helt ärlig haha. Fick studie besök av ngn konditor som tävlat EM VM och OS. Men jag lyssnade inte så jätte mycket på henne då hon bara snackade om henne och lite mer om henne så halv sov typ. Efter skolan umgicks jag med Linnea Fanny och Alma. Shoppade lite och gjorde bank ärende hah vuxen poäng dock för almizz bara. En bra start på veckan med andra ord! Nu väntas en ny bäddad säng och teen wolf thats great!! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback