GAME DAY!

Blå svullen fot och ett huvud som är redo att sprängas när som helst där har ni mig. En tidig match i älta så startade min lärdags morgon. Nervös och pirrig så va mitt mode med andra ord ett riktigt fotbolls mode. Jag spelar bättre när jag är nervös det är aom en kick sådär. Matchen drog igång med 14 spelare från ösmo kanske inte den starkaste truppen men bra stomme i allafall. Det gick inte alls som vi ville andra halv lek slutade med att vi endast blev nio på plan varav tvp av oss på planen va skadade alla andra blev oxå skadade. Hanna hamnade på sjukhuset det va kaos. Men vi tog oss igenom dom här 90minuterna i minus vädret. Vi gjorde det tillsammans som ett lag! Avslutade dagen på IP med Minna Denise och Tessie herrmatch derby. Trotts mina skador så va det en bra lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback