BACK ON REDLINE

Efter att verkligen varit fruktansvärd dålig på att uppdatera så tar jag mig faktiskt tiden nu och skriver. Det är trotts allt söndag och även om det är lov är söndagar officiellt en slapp dag. Ligger i min säng nu och lyssnar på Marcus dåliga spel lista på spotify och små ler åt lite minnen man har. Mitt lov har börjagt så jävla bra. Jag har festat son stopp sen i torsdags som jag tidigare skrev och mina planer är väl att fortsätta i samma spår hela veckan. Men i fredaags som sagt kom tjejerna hem till mig för lite tjej middag och krök. Tacos slängde jag i hop lite snabbt sen rullade tjejerna in med dricka och ett gott skratt. Meningen va att vi skulle ut och fira världens bästa sm kommit hem från thailand efter ett helt jävla halvår! Men det ändrades väldigt snabbt och vi blev bjudna på deras grabbkväll i älsklings orten sätra. Efter ett halvår av vad ska man säga bråk tjaffs och missförstånd så tog vi oss till sätra där det senare skulle rulla in en hel del killar. Alla gamla grabbar och några nya kom in och där satt vi tre tjejer. Det kändes så jävla bra att va tbx bland "familjen" som dom kallar oss. Efter galet kycet musik och alldeles för mycket alkohol  så tog jag väl steget och halv skrek att familjen är förenad igen äckligt bra mening de där. Kvällen fortsatte hem till någon grabb som jag verkligen aldrig kan komma ihåg vad han hette. Där ifrån hamnade vi i Liljeholmen och sov över där faktiskt. Vaknade upp dubbelt bakis och då valde jag och tugce att vi skulle så fucka ur litegrann. Satte på radion på högsta volym och började hoppa och studsa i sängen tills man va helt spy färdig. Kände mig som ett litet barn igen super! Avslutade dagen med en fika med vår blivande stjärna Cristo inne i stockholm. Cosy day and night love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback