AYA BEACHCLUB

Festandet fortsatte för oss igår igen. Då på vårt gamla jobb aya beachclub här på hemmaplan. Så sjukt skönt att inte behöva åka flera mil för att festa till sådär. Själv har jag inte vart på aya sen jag grät floder där då jag träffade ngn somjag kanske inte va berädd på att se direkt. Men nu va det en annan känsla där. Det va knök mycket folk där både nya ansikten men massa gamla. Träffade även på två av vakterna som underlättat mitt liv som 17åring. När alla andra va 18 eller äldre fanns det alltid ett ställe för lilla mig att komma in på och det va där dom vakterna stog så det va sjukt kul att träffa dom igen! Den ena vakten han är så äckligt snygg, han är förbjuden frukt om ni vet vad jag pratar om. Kvällen slutade endå rätt tidigt för oss redan vid ett tiden då alkoholen nådde till gränsen vad våra kroppar orkade med efter tre dagars intensiv festande. En riktigt lyckadkväll med andra ord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback