ÅSÖ GIG

Igår va en lördag jag sätt fram emot väldigt länge. Inte bara helg utan oxå Åsö gig. Med andra ord en speling med svenskhiphop artister som spelade för välgörenhet. Det va både kända artister och nya människor som kommer bli stora i framtiden. Nya eminem va en svensk kille han kommer gå långt. Men han som verkligen va bäst va ingen mindre än Cristo El Hage. Big up till honom. La familia va på plats med och mer behövs väl inte säga dom är tunga. dock slutade kanske inte kvällen direkt som jag och Linnea tänkt oss. Det slutade i kaos och drama. Ilska på hög nivå och det slutade med att vi gick vilse i stockholms stad. Vi hamnade där vårt liv förändrades helt och det va borta vid londonviadukten vid kryssnings båtarna. Jag önskar jag kunde säga mer men just nu är allt så konstigt ja ni får väl respektera det helt enkelt. Kvällen slutade runt tolv tiden då vi mötte upp grabbarna Päät och Daniel för att sen åka hem och sova. En helt okej lördags kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback