WORK OUT

Ligger i sängen och kollar på min stora feta lata familj eller vad programet nu heter. Usch vad folk kan stoppa i sig och inte allt röra på sig. Det där kommer aldrig hända min familj när jag väl får barn och hela packetet. Idag blev det faktiskt ett långt och skönt pass tillsammans med Pilar. Blev lite löpning i uppförsbacke, powerwalk och en hel del styrka. Vi avslutade med en halv snabb promenad runt ösmo. Bax runda då jag hitta ett saftigt äpple oxå hah. Nu är träningen igång på allvar igen och jag äter så mycket bättre än förut. Inge pasta eller ris, förutom när det gäller sushi! Har även gått ner en hel del i mått och några kilo lättare och det känns. Känns som det är på rätt bana igen. Nu blir det semifinalen i fotboll sen ska jag sova tidigt. sista dagen på jobbet imorgon sen åker jag ner till jönköping med Philip så härligt!! puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback