MYS I TUNGELSTA

Efter att ha jobbat ett tag nu så har jag inte kunnat träffa min bästis på väldigt länge så här om dagen blev det en kväll ute i tungelsta hos Alma. Vi har stora grejer på gång och om det nu går hela vägen så packar vi och drar. Jag är så sjukt sugen på att bara skriva ut allting men just nu håller vi en låg profil. Det här är en sak som bara händer en gång i livet och man får inte alltid sånna här chanser. Förävrigt blev det lite häst jakt åter igen men jag hittar aldrig ngn ponny/häst som jag vill hundra procent med. Alma bjöd även på en vin kväll men jobbet kallade super tidigt dagen efter så jag fick ta nio tåget hem tyvärr. Nu ser jag fram emot vår mini resa till kanske Götet eller något liknande för att fira om hennes födelsedag! Love life 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback