LONG TIME NO SEE

Från att våra mammor buggade runt med oss i magen här i orten till att nu arton år senare fortfarande är lika bra vänner så har jag äntligen fått träffat Philip igen. Han har flyttat ner till Jönköping till hans pappa vilket betyder att vi inte träffas varje dag längre, att vi inte längre kan ställa oss i våra fönster hemma och se rätt över till varandra. Nu va det sex månader sen jag träffade honom sist och det va bara någon minut då jag låg hemma med lunginflamation och massa sjukdommar och medicin. Ingen kan förstå hur det är att få träffa honom ingen wihow! och i helgen är det min tur att åka ner till Jönköping och träffa alla grabbarna igen, vilket var hela fyra år sedan jag träffade dom. Jag är så nervös och spänd. Låt det bli helg nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback