HALAY TILILI TURKEY!

Har precis kommit hem från en underbar kväll med mina fina vänner. Spenderade den här i orten tillsammans med Merve och Melike i deras crib. Jag har nog aldrig i hela mitt liv sätt ett sånt vacker hem som dom har. Det är guld, klockor, feta tvapparater, gardinerna ja allt det va som att få komma hem till någon som bor i hollywood underbart med andra ord. Så medan alla andra va ute och söp sig fulla så va vi där drack cola och dansade halay! Jag grejade det inte alls till en början men sen hände det något haha. Det va sjukt roligt men jag kan ju verkligen inte dansa lika vackert som dom. Mycket rumpa höfter! Jag såg säkert ut som en vilsen säl när jag gjorde som dem. Men vi skratttade och oj vad roligt vi hade i allafall. Drog nog där ifrån runt elva tiden så passade på att kika förbi Philip oxå. En cigg och lite skitsnack avslutades kvällen med. En riktigt bra sommarkväll. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback