LIFESTYLE

Kollade min karta alldeles nyss och om  fyra dagar så slutar jag med mina piller och kan gå tillbacks till en helt vanlig vardag igen. Jag är så ruskigt taggad på att bara träna och förändra livet helt. Jag är så grymt sugen på att verkligen visa vad jag går för 110% energi på fotbolls träningarna något jag inte alls har gjort sen jag fick reda på att mina old tränare slutat. Jag vill svettas och ha träningsverk efter att ha vart med Emil på gymmet. Och till det ni nog aldrig trodde jag skulle säga så vill jag klippa av mig håret! Jag vill vara korthårig jag vill slinga håret ljust. Vill ha en fet förändring nu. Vill må lika bra psykiskt som jag faktiskt gjorde engång i tiden då gymmet va mitt andra hem. Åh jag längtar verkligen. Alla borde ha mål här i livet bra mål som man inte sätter upp för att sen säga jag ska klara av detta innom två år. Utan kort siktiga mål flera mål. 2013 har börjat så jävla bra för mig och det är mycket tack vare att jag faktiskt inte blicka framåt så jätte mycket utan att jag lever dagen som den kommer. Och för att jag är inte rätt för förändringar eller för spontanhet. Jag bryr mig inte om om mina vänner becknar eller kanske inte är så jätte lagliga. Jag är trött på människor som ser ner på sånt. Jag är trött på fördommar och jag är trött på människor som tar sån enegi. Därför har jag oxå valt att detta år klippa kontakten med vissa av mina vänner och vissa har jag valt att bara ha som skolvänner inget mer. Så nu är det jag och mina riktiga vänner, träning, mål och framgång som gäller för min del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback