AYA BEACH CLUB

Efter att jag och mina tjejer legat hemma i veckor för lunginflamation och fått medicin så tog vi oss äntligen ut från väggarna och till vårat favorit ställe Aya beach club. Absoluta bästa nattklubben och där skulle jag kunna sitta ensam med en bärs i handen och ha super roligt. Kom rätt tidigt endå redan vid kvart över nio kanske. Stötte på Anna som jobbar i baren och all annan personal. Tog oss en varsin drink sen blev det cider bärs ja hela skiten. All in blev det för oss som skulle ha en någolunda lugn kväll. Presto & Noir vill säga Simon och Jim va där och spelade DJ. När dom är där är det extra drag och allt blir roligare. Dock med Alkohol i kroppen och för känslosamt med J så  bröt jag ihop. Jag seriöst grät inne på aya och allt blev bara jätte jätte jobbigt. Jag vet att jag kommit över honom men vårt avslut på de vi hade slutade ju inte så jätte bra direkt. Occh med alla bråk vi haft så va det extra jobbigt att träffa honom igår/natt. Men de är sånt som händer. Nått man måste öva på liksom. Stannade på aya till kanske tre tiden chillade med personalen och tjejerna. Soft va det. Åkte med Micke hem och vi tog en runda över hela ynäshamn då han va lite hjärdöd och körde fel haha. Men kom nog i säng vid fyra tiden imorse. Kvällen va absolut bäst även fast jag hade mitt moment men allt annat övervägde till en kalas bra kväll. Love life helt enkelt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback