TIDSFÖRDRIV

ö v r i g t

Vem var den senaste du pussade? – Alexander
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Vem orkar räkna
Hur många tjej telefonnummer har du? – Vem orkar räkna
Gillar du nån nu? – Gilla är att ta i nu
Vad gjorde du inatt? – Jag sov som en stock!
Och i förrgår natt? – Sov där med
Vad gör du innan du ska sova ? – Kollar på tv, instagram och facebook
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Nej det tror jag inte
Såfall hur tog dom det? – X
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja, hur mysigt som helst!
Choklad eller glass? – Glass, alla dagar i veckan
Stövlar eller sneakers? –Sneackers spik
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans

f a k t a
Hårfärg: Brunett
Längd: 165 cm
Frisyr: Långt mörkt 
Ögonfärg: Brownie
Skostorlek: 39
Humör: Spontan, glad, blyg
Vänster eller högerhä: Högerhänt.

T i o s a k e r o m d i t t l i v
Har du nånsin varit kär? – Nej inte på riktigt
Tror du på kärlek? – Jag vill säga ja, men lets show me.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Nej
.Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Ja faktiskt
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – På ett sätt ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – De här året har bevisat att jag inte tror på det utan VET!

Tio saker
Det där eller det här
Kärlek eller rik? – Kärlek
Vin eller öl? – Bärs
Dag eller natt? – Natt självklarnt

One night stand eller förhållande? – Båda har sin charm absolut. Men förhållande alla dagar i veckan.
Tv eller internet? -Internet
Pepsi eller cola? – Coca cola absolut
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Både och. Men jag föredrar nog att mysa. Iallfall just nu.
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – Telefon

T i o ”H a r d u n å n s i n”
Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Inget emo så nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Vem har inte det
Har du hoppat bungy jump? – Aldrig
Har du nånsin varit med i en olycka? – Jag har väl rekord på denna 
Har du nånsin ätit en hel tårta? -Fyfan nejnej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej wtf?
Har du nånsin gått på bio ensam? – Hahaha nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Ibland faktiskt

T v å G r e j j o r
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Inte jagad direkt
Sover du helst själv eller med någon? – Helst med någon som jag tycker om då liksom. Annars själv.

S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? – Bryr mig inte så mkt. Men några cm till skulle inte skada.
Skulle du vilja kyssas nu? – Med rätt grabb why nott?

K a n:
Kan du röra på öronen? – nää?
Kan du slicka dig på näsan? – Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? – Haha standard när jag är full
Kan dina föräldrar lita på dig? – Klart dom kan, men jag gör saker som skulle göra dom besvikna
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Ja när jag sover

Kan du va på en fest utan att dricka? – Mja, det kan jag nog.
Kan dina vänner lita på dig? – Absolut! 
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Har redan hål. 
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Hah mycket svårt!

H a r:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Nepp
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Påkommen nej eller fråga Linnea hahah

V e m:.
Vem älskar du? – Folk i min familj, mina gäris, och grabbarna!
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Stor & Håkan Hellström delar första plats
Vem pratade du senast i telefon med? – Pappa
Vem är snällast i världen? – Typ Tylor swiftt? Haha jag vet inte.
Vem vill du prata med nu? – Linnea alla tiders!
Vem sov du senast med? – Linnea 
Vem vet allt om dig? – Tror inte att någon vet allt om mig.Men Linnea och Tugce vet mycket om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback