DÖDA MIG SNÄLLA





Ligger pp golvet nu och kollar på burlesque världens bästa film helt klart! Jag blir kär i allt som filmen handlar om och den räddade min kväll totalt. Jag är bakis som fan jag är arg som en åsna och har så mycket i mitt huvud nu. Fotbolls träningen började med att jag drack vatten/vin ur min vatten flarra då Tugce inte hällt ut all dricka fuck vad det smakade skit rent utsagt. Träningen va seg jag saknade gnista. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Ska inte heller med på träningslägret då ekonomin inte hänger med ngt jag inte kan ändra på då min student går före allt!! Nä ingenting rullade som jag ville direkt. Nu ska jag kolla klart på filmen sen sova ut jag har fucking lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback