SUNSHINES

Efter att fått höra hela dagen från varenda lärare i skolan om jag nyktrat till efter en hel kvälls festande kan jag med hela mitt hjärta säga att jag hatar människor. Folk har snackat om mig bakom min rygg medan jag legat hemma och det ska kallas vänner, ormar överallt med andra ord. Men annars så har min skoldag vart bra. Skönt att träffa klassen igen och framförallt tjejerna. Fikade efter skolan med Almiz sen hade vi mer eller mindre någon slags flyg/kapten/båt kläds utprovning inne på gina tricot. Skrattade tills jag höll på att tappa hakan. En chai på det sen chillin in tungelsta så har min dag vart. Inga träningar denna vecka då jag ska bli helt frisk innan jag sätter min fot i tränings skorna. Men nu ska jag kolla film och försöka sova puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback