LADDAR FÖR BARCELONA VS PSG



Nu är det 45 minuter kvar tills den efter längtade matchen mellan Barcelona och PSG drar igång. Jag är så fucking hyper och dödar den som ringer mig under dom där 90 minuterna av kärlek. Eftersom jag missade den förra matchen så jag råka vara rätt berusad under den matchen så har jag nu laddat med passionsfrukt och te. Så långt ifrån alkohol jag bara kan. Ni som inte fattar er på fotboll kan sluta läsa redan nu för ni vet inte vad känsla är när två topplag möter varandra och det värsta flr mig är att jag är ett troget fan av Barcelona garanterat men har under hela min uppväxt enda sen jag lärde mig att gå haft David Beckham som idol. Jag ville bli som honom nummer fot ja allting och ikväll möts dom liksom. Galet hype jag är just nu. Men nu måste jag hoppa in i duchen för att hinna till match start puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback