KRISTALL LEVERERAR!

Hey babes, 
Ligger i sängen nu med största förkylningen och huvudvärken. Med andra ord är jag åter igen sjuk. Jag vet hur illa det slutade för mig sist då jag fick äta massa antibiotika och andra receptbelaggda mediciner så nu hoppas jag på att det inte händer igen, skulle absolut itne kalra av det livet. Så jag har faktiskt bara stannat hemma sen denna vecka. Kände mig redan dålig förra veckan men bestämmde mig för att endå gå till skolan i måndags då jag hade mitt praktiska prov. Och framför allt för att jag skulle på festaste skivan. Mina två girls hade stydentskiva på kristall inne i stockholm och självklart befann jag mig på plats inga konstigheter där inte. Förade först i Farsta hemma hos Eric där Ludde och Emma oxå befann sig. Sen åkte vi in gemensamt så vi va på klubben runt tio tiden. Där va alla. Verkligen alla va där inne som man kände och det va galet jävla bra! Dansade tills jag trodde jag skulle svimma, sjöng och skrek som ingen såg mig och umgicks med människor jag älskar. Det här va så jävla mäktigt! MEd kort vit klänning och kavaj så så stog vi helt plötsligt ute på gatan klockan 03:00 och böt om till mjukis kläder. Tåget gick ju inte förens klockan 05:00 så det va raka vägen mot mcdonalds. Men självlklart va det kallt alla va onyktra och vi gick till fel donken så det blev en taxi skönt! Slaggsmål och jidder klarar man sig aldrig utan så självklart skulle det hända och jag och Linnea va sånära på att nita en shuno som skulle leka galen ot oss. haha det skulle vara ngt det! Men kvällen/natten va så galet bra tack precis varenda människa som gjorde den till den bästa Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback