SHOPPING + NATT BIO

I slndags var jag ocg Tugce i stor staden stockholm och shoppade litegran. Fick med mig ett par skit snygga jeans och lite små saker som piercing, krämer, silveröhängen och en bandana. Kollade runt och insåg att det är jätte fula kollektioner ute i fönstrena nu för tiden nått jag dissar totalt. Käkade på donken sen hemgång. Duschade jätte snabbt för att sedan dra in till stan igen där vi skulle mäta killarna plus linnea. Bio dax och vi såg på batman. Jag säger bara kärlek till den filmen! Jag har aldrig blivit så rörd av en film och jag gilla den så jävla mycket. En film alla borde se på. Kom nog hem sen igen vid halv två tiden somnade bums men klockan ringde lika snabbt fyra timmar senare oh satan va trött jag va. Men så jävla värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback