PROVRIDNING + SHOPPING

Hey, 
Sitter i rummet nu och för försya gången på hela helgen har jag tiden att sitta vid datorn äntligen. Idag har jag faktiskt hunnit med väldigt mycket och haft det riktigt mysigt med tjejerna. Mötte upp Alma imorse redan halv tio i västerhaninge, åkte in till lyckås och spenderade min lön lite till så nu är jag tamefan fattig. Fick med mig en fleacejacka, underställ, handskar och sen en skjorta allt på rea så det kändes endå rätt bra. Dock fick jag inte med mig några stövlar som jag ville ha men har hittat ett par skit snygga på hööks så nu ska jag bara övertala min pappa. Efter shoppingen drog vi till ett cafe och sanckade massa hästar och killar såklart. Sini kom och hämtade oss sen blev det en tripp för att möta Maja då dom skulle kolla på ett stall för andra gången. Spännande ju! Vid ett tiden började våran resa ända till Eskelstuna där det skulle provridas en häst. Inte för min del dårå men för Alma. En jätte fin häst som nästan är ponny, Så jävla fin ochdet gick skit bra för Alma. Så nu ska bara en tjej till rida sen får vi se vad som händer. Hoppas alma får henne för hon är så jävla fin avis som bara den. Jätte fin hopptecknik och så. Åkte där ifrån sen och somnade i bilen. Hande i västerhaninge sen i en timme då tåg fittan bara går en gång i timmen nu men vad gör man. Som tur var ringde Linnea mig och undehöll mig bästa! Nu ska jag faktisk städa rummet som ser ut som en tipp sen sova ni vet skolan imorrn usch. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback