PRAKTIKEN ETT BRA STÄLLE!

Hey babes, 
Musiken är i full rulle och jag känner mig på bra humör trotts att lovet är som det är just nu för mig. Har inte tid att hänga läpp eller att varaledsen över en kille nejnej. Sitter nu och pratar med bäste Linnea. Hon kan allt hon är som min lärare i kärlek vad skulle jag göra utan den blondinen bästa. Även nästa helg åker vi till märsta åh vad jag ska rensa skallen och vi kommer ha det garanterat bäst! Idag då? Jo praktik som vanligt fan vad det känns som om man jobbar gratis men det är en kära har jag lärt mig. Jag trivs faktiskt bra nu på praktiken dom är sköningar. Fast dom vet allt om mitt liv. Kalle skämnde ut mig riktigt ordentligt igår och frågan är om jag någonsom kommer kunna kolla köksmästaren i ögonen haha ni skulle bara veta! Skäms varje gång jag komemr in till köket men yolo man! Idag gick det brasom sagt hade skit mkt att göra men det är roligt. Fick även varm björnbärssorbet i ansiktet det va ju sådär skönt! Jag och Emil hade hand om tilltuggen idag, det skulle komma en kändis dit och ha ett event ikväll och hon hade bjudit 2500 personer så det va massa att göra men vi grejade det riktigt bra wey! Ser fram emot praktiken imorrn och hopaps på nya utaningar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback