KÖTTA VA DET VA?!

Kötta på gymmet var det va? Nej inte direkt nej inte för min del i allfa
ll. Kom på att jag glöömt löpar skorna hemma s hur fan skulle jag kunna värma upp som jag alltid gör genom löpning eller cykel. Men klev i allafall in på gymmet tänkte köra utan skor men redan när jag satte på mig tränings kläderna insåg jag att det ine skulle gå. Jag tog mig själv inte på allvar så det sket sej totalt. I atället sa jag upp mitt gym kort på 24:an och kommer i oktober börja träna på ett annat ställe. Dyrare men så mycket mer möjligheter och seriösare gym. Inte massa 12 årningar som springer runt och tror dom är starka för dom låter när dom tar i en vikt. Så nu ser jag fram emot att kötta galet sista månaderna på fitness sen börjar jag på riktigt nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback