BRA DAG PÅ PRINSEN!

Hey, sitter nu i rummet har precis slängt i mig lite middag som farsan grejat ihop skit gott! Ska strax hoppa in i duschen och göra mig riktigt fräsch inför morgondagen. Inge speciellt händer direkt men nu ska jag skrubba bort all slagnad hud från sommaren och nu lämnar jag sommaren bakom mig liksom. Praktiken gick jätte bra idag. Gjorde allt från tryffel till knäckebröd tiden gick rätt snabbt men jag länner fortfarande att det här är ingenting jag vill hålla på med så jag funderar på att hoppa av kursen och göra ngt annat. Så på måndag ska jag faktiskit prata med min lärare om det ch se vad som händer. Va även med om en liten olycka på praktiken! Jag hade hällt upp kanske 100 påsar med hallon/jordgubbe sås i som skulle vakumförpackas och när det gäller såser så ska man tydligen göra påett annat sätt men det hade min handledare glömt säga till mig så jag kollar på när det ska förpackas och poff säger det och allt rinner ut. Det exploderade i maskinen och ni anar inte hur mycket jag slämdes det va riktigt pinit säger jag bara! Men allt gick bra fick liksom bara städa hur mycket som helst men jag är ju faktiskt praktikant ju haha. Nu är det bara tre dagar kvar på denna vecka av praktik, låt det gå snabbt snälla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback