ÅTERFÖRENING MED MINA FINA!!

Återförening med mina härliga brudar, Tugce och Linnea kom in till tc för att möta upp mig sen drog vi vidare till Sollentuna där vi mötte upp Nellie och Emma från turkiet resan. Vi träffade två brudar där som vi hängde mej och bara va galna med varann. Så idag träffades vi igen på en fika och gud va härligt det var! Vi hade så jävla mkt att snacka om, kommer inte ens ihåg allt dom berättade och likså dom grymt säger jag bara! Dock träffades vi bara en kortis där vädret är super sugit. Men vi har bestämt att så fort alla verkligen kan så är det mys kväll och party som gäller nästa gång vi ses. Längtar redan så grymt mycket till nästa gång två hel skönaprickar de där. Sen va det as roligt att träffa mina nynäs tjejer igen. Har saknat dem så äckligt mycket. Weeu nu är vi återförenade igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback