ALLMÄNT SÅDÄR

Var är du född? Södertälje BB
Hur gammal är du? 17år
Vem är du? Mikaela Johanna Sjölund
 
Vad vill du bli när du blir stor? Ridande snut!
Hur vill du bo när du blir stor? Lagom sådär.
Hur ser din framtid ut? Inte vet jag, spontan ni vet!
Hur gammal är du om 10 år? 27 bast herregud..
Vad gör du då? Lever livet fullt ut.
Vad tycker du om att gifta sig? Inget för mig.
Har du några piercingar eller har du haft? Naveln och Tungan
 

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror alldeles på sällskapet
Har du sovit bredvd någon från motsatta könet? Ja det är klart.
Din bästa egenskap? Viljan är stark
Din sämsta egenskap? Mitt humör.
Vad tycker du om med dig själv? Jag avgudar mig själv.
Är du dag eller nattmänniska? Natt människa
 
Vad är den finaste färgen på ögonen? Självklart bruna! 
Är du i ett förhållande just nu? Nej.
Är du oskuld? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet att det funkar
Vad för sorts killar faller du för? Drar mig mer mot utlänska.
När hade du sex senast? HEEEHEHEH hemlis..
Har du kysst en kompis någon gång? Varje fylla!
Har du gjort något med en kille som haft tjej? Det har jag faktiskt
Vem vet allt om dig? Ingen!
 
Vem skulle du vilja träffa just nu? Hanna, Yasmin, Johannax2 alla gamla tjejkompisar!
Vem saknar du mest just nu? Fille!
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Philip, Jönköping hej!
Vem krama du senast? Alma
Vem står dig närmast? Linnea & Tugce
Vem vill du träffa oftare? Alla han glider sakta ifrån.
Vem ringer du när du är ledsen? Linnea!!
Vilka finns på "inkomna samtal"? Mamma, Alma, Bästvän, Tulle osv
Vilka namn finns i smsinkorgen? Simon, Lowa, Linnea, Tugce 
Vem ringde du senast? Pappa
Vem smsar du oftast med? Varierar
Vad stod det i senaste smset du skickade? Hade du inte lagt av med drickandet <3?
Vad har du för bakgrundsbild? Två fulla brudar på en bardisk, (jag & Linnea)
 
Vad står det på anteckningar? Har inte skrivit ngt.
Vad har du för mobil? Htc Incredeble S
Spelar du wordfeud? Old school
Spelar du temple run? nope
Snusar du? Nä
Har du snott något från en affär någon gång? haha om jag har.
Brukar du röka? Händer.
Har du tagit droger? Beror väl på vad droger är för er.
Har du blivit jagad av polisen? Nej
Har du druckit så mycket att du spytt? Hahaha ja!
Dricker du alkohol varje helg? Inte längre.


 
Skulle du kunna testa droger? Hahaha asså ..
Har du varit i slagsmål någon gång? Yes
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Tror du två ex kan vara vänner? Absolut
Skulle du vilja vara berömd? Ja men på ett bra sätt
 
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? Ja
Brukar du tänka innan du talar? Det gör jag aldrig!!
Känner du någon som är oskuld? Ja det är klart!
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Det med
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen?  Nej dom hatar mig? Klart!
Tror du andra tycker illa om dig? Jag vet att det finns folk som inte gillar mig.
Kan någon ditt lösen till fb? Ja Philip!
Vilken är din favvo serie? Jag dog för Andra avenyn!
Vad händer i helgen?  Jag kör på all in hela helgen YOLO BROR!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback