UNDERBART SVERIGE!

Det är helt sjukt hur en sport kan få en att känna denna känsla. Matchen VM kval Tyskland VS Sverige satt i sängen hela matchen och laddade. Sverige spelade inte alls bra och va mer åt de otrygga hållet och hamrens val att inte ha Källström inne från start det va idiotiskt! När sverige låg under med 3-0 kände jag att det va över och när andra halvlek tog tag och tyskarna får in ett til mål tror jag nog att jag och halva min facbook lista kände samma besvikelse men då kom vändningen. Shit jag ryser bara av att skriva detta. Aldrig har det förekommit att man vänt så där. Ställningen var helt plötsligt 4-3 och när Sana bränner öppet mål ville man bara gråta. Jag va förbannad och tänkte nu är det över. Men när Elm sätter den perfekt så dog jag! 4-4 och det var bara sekunder kvar av matchen det är helt sjukt! För er som inte fattar fotboll är det bara att sluta läsa och sucka inte över att det bara är en fotbolls match det är ett spel det är en känsla det är på riktigt så jävla underbart Sverige! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback