♥ MUSIKEN

Hey babes.
Sorry för mitt damp anfall i förra inlägget men ibland måste jag motbevisa världen. Börjar nog bli dum i huvudet eller något liknande. Har i allafall lugnat mig och allt är för jag har musiken i öronen. Jus nu går Allt vi gjort med Stor. Grym jävla låt det där måste jag säga. Ska strax sätta på tv:n och bara mysa, kan nog behöva lite ensam tid känner jag. Har faktiskt en hel del grejer att reda ut med både mig själv och kanske välja om lite nu. Ska göra lite gurk dipp och plocka fram lite kläder och smycken inför morgondagen. Ska ju på mitt första modell jobb grymt! Tidigt måste man upp men så värt det kommer vara. Kommer ta lite kort med egen mobil så får ni se litegran. Åker med Eric honom ville jag ha med och dom ville ha honom oxå så varför inte. Så nu ska naglarna målas eller så gör jag deet på bussen imorrn. Klänningar ska fram och högklackarna ska på. Spännande men nervöst liksom hur gör man? hahaha. Men nu ska jag ha cosy time och ladda inför imorrn kanske skriver senare kanske inte puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback