KVÄLLS PASS CHECK!

Hey babes,
Liger i min ny bäddade säng nu och ska strax tvätta bort sminket för att sen sova. Har nämligen nys sjobbat kväll på min praktik och det va inte lite saker vi skulle göra. Storstäda, vacca, hamburgare ja massa saker skulle vi göra jag och Emil liksom vi vå praktikanter yeah fun! Hann göra en bryle kul liksom! Men avslutade kvällen riktigt bra med att alla i köket skratta åt servitören som la en skön mening och Jesper frågade om han fått ligga omg vad alla dog haha. Skönt gäng. Imorrn är det ingen praktik för min del utan jag ska göra massa ärender sen åka och jobba i skolan tillsammans med Lowa skönt!. Sen på kvällen skulle jag träffa min babe Linnea men så ser inte planerna ut så får se hur jag gör imorrn. Men nu ska jag sova måste upp om sju timamr för ett besök hos doktorn godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback