KLACKARNA I TAKET

Jag lever jag har bara inte haft tiden direkt att sitta vid datorn. Skolan tar tid och framförallt är man så jävla less och trött efter att nu i fem veckor jobbat gratis på praktiken men vad gör man. Igår kväll va det i allafall dag två för alcohol. Jag och Linnea drog till Opal och hängde där med Patrick, Henrik, Klasse och Julius ja det va dom namnen jag kommer ihåg sen va det ett helg gäng till. Soft va det i allafall men lite knasigheter kom självklart upp så vi taggade med halv tolv tåget hem till Nynäshamn för att dra till Bedarö Baren där Tulle jobbar. KAos säger jag bara när vi kom dit inga detaljer det är inte värt det men jag säger bara nynäs folk herregud. Taggade där i från lika snabbt som vi kom. Träffade på Abdi och grabbarna sen drog vi till älskade Aya. Pratade litegran och så. Fan vad jag saknar mitt jobb!!!! Kom hem till linnea vid tre tiden kansk kunde inte sova utn vi snackade med en vän i luren och va nära att dra halv fyra på morgonen till sätra hahah heeelt asså men vi somnade. Helgen har faktiskt vart jävligt bra jag har umgåtts med mina älskade tjejer och framför allt jag har löpt en ny telefonhah lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback