HELLO SUNDAY!

Hello babes, 
Sitter nu ute på ballkongen med en kopp chaite och bara njuter. Har nyss vart ute och pomenderat runt ösmo. Och jag har faktiskt märkt att ösmo är fint riktigt fint! Nu på hösten i allafall nr löven är gula och älskade känslan när man går för bi IP och ser alla små barn spela fotboll. Kärlek kallas det. Va nog ute i kanske en timme med musik i öronen alldeles ennsam så sjukt skönt. Ska nog börja ta lite promenader då jag hinner för jag kommer att släppa en bomb på tisdag tror jag så vet inte hur mycket tid jag kommer ha kvar längre haha. Vissa kommer bli chockade andra har bara väntat på detta. Men nu ska jag mysa vidare tills pappa kommer hem så ska vi åka och handla puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback