DALEN BARN.

LÖRDAG.
 
Hela helgen har vart rätt konstig. Jag har vart på ställen jag inte trodde jag skulle vara och träffas massa fina människor det är sjukt. Åkte hem till min vän Nippan som jag inte träffat på ett helt år det är fan sjukt. Sen åkte vi till Rågsved fixa lite dricka sen hem till henne. Mötte även upp Hanna i gullmars. Käkade och fixade oss hos nippan, självklart va det fest som stog på schemat. Vi skrattade så jävla mycket hemma hos henne så jag höll på att kissa på mig. Och allt handlade om bröst och en bomchai eller vad den hette haha. Alla vi tre blev så jävla fina efter att ha sminkat och fixat oss. Svarta klänningar och långt plattat hår underbart! Åkte sen till Dalen där det va fest. Jag va nervös som fan jag menar fan jag känner inte en enda jävel. Jag som aldrig brukar vara sådär men nu va det annat liksom. Kom i allafall in i köket oj va fina alla va och vilka killar det fanns! Skjorta och fluga hade dom flesta killarna. Tjejerna va så trevliga inte alls som här i orten. haha. Blev typ förälskad i två killar och jag lovar er dom va fina! Kvällen slutade dock inte där för mig. Jag åkte hem till Tugce där Linnea och två andra grabbar va så va uppe kanske till fyra på morgonen och kollade tv klyssnade på musik och så hehe..
Great avslutning på hela helgen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback