DAG 8 – ETT PINSAMT MINNE.

Ojdå jag har rätt många pinsama minnen men gt jag och mina nära minst ganska väl va när vi va på fest vart det kommer jag inte ihåg men det va i tvåan tror jag nog att det var. Vi va hos en kille jag tror jag kallde för Mulle och det va sköning folk där. Jag och en kille börja flirta med varandra och han va riktigt fin så jag hade fångat min fisk på kroken tänkte jag. Han hade då en Adidas tröja på sig det minns jag. Hans kompis hade oxå en svart adidas tröja på sig och full som jag var så börja ag sen att hålla på med hans kompis då jag trodde det va han eftersom dom hade likadana kläder på sig. Herregud säger jag bara det va riktigt pinsamt och när tjejerna fattade vad som hänt dog dom lika mycket. Annars en riktigt jävla bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback