DAG 11 – DET HÄR ÄR JAG DÅLIG PÅ.

Jag är eller jag har blivit jätte dålig på att ta tag i saker. Jag har massa mål men när jag får motgångar så har jag blivit för lat för att fortsätta. Vet inte varför det blivit så men så är det. Expemel på det är att jag sen barns ben har velat blivit en profisionell fotbolls spelare men gav upp drömmen snabbt när jag gick motstånd i målet vilket jag ångrar reält, jag ville hoppa 120 med ponny med fina Willy med gav upp den drömmen när en annan tjej red honom lite bättre än jag, jag va uppe på topp när det gällde att röra på sig och käka rätt men när jag gjorde illa ljumsken  riktigt ordentligt och sen kom min fot skada på engång så sket jag i allting och hamnade på botten. Så sjukt besviken när man tänker på allting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback