ÄCKLIGT TRÖTT..

Ligger nu i sängen jätte trött efter helgens stohej. Ska faktiskt strax sova men först måste jag ta bort mitt grisrosa nagellack eftersom imorrn har jag min sista vecka på restaurang prinsen så himmlans skönt ska ni veta. Vill inte praktisera längre vill inte göra skit göra orkar verkligen inte. Och när man inte trivs till hundra är det ännu jobbigare. Tur att det går snabbt när man är där. Annars så va skolan det samma. Inga konstigheter. Tycker om att gå i skolan jag gillar min klass så jävla mycket nu underbart! Studenten är spikad nu så hoppas på att ingen drar sig ur detta nu för då blir jag seriöst ledsen. Så mycket tid jag lagt ner så skulle jag bli grymt besviken. Imorrn efter praktiken ska jag hem snabbt käka middag sen är det fotbolls träning som står på schemat så jävöa underbart! Men nu ska jag faktiskt sova såhär klockan kvart i åtta puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback