TV3 DOKUMENTÄREN

För första gången på väldigt länge sitter jag vid datorn här hemma. Har alltid annars bloggat vida mobilen eller någonannanstans. Men det k'nns rätt skönt nu att ha tillgång till allt liksom. Annars så ligger jag i sängen och kollar på tv3 dokumentären om allt som händer här i sverige. Kollade även innan på ett klipp på nätet om förra veckn där Denise Borg blev mördad. Brutalt och oj vad jag grät. Fyfan vad jobbigt det måste vara att själv sätta sig in i den situationen som hennes bästavän Nathalie gjorde det kan nog ingen verkligen göra. Jag minns Denise själv när jag engång i tiden spelade fotboll mot tungelsta. Kommer ihåg hon va längst bak i ledet och samma jag. Hon va bra på fotboll. Sen bara några dagar senare blev hon mördad. Vi spelade ofta cuper då i tungelsta som deras klubb anårnat "minne av Denise" så hette cupen. Vackert. Men nu ska jag väcka mamsen sen hoppa in i duchen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback