STOCKHOLM STAD











Ligger i sägen nu efter en hel kväll inne in the big city stockholm tillsammans med Linnea oxh Zeineb. Va på cafe 60 först sen så gick vi mest runt kollade in staden i natte tid ahit va fint det endå är. Träffade på lite folk vid lion bar som vi snackade med och så. Sen spontant sådär köpte jag blommor av ngn gubbe vid tåget snäll tjej. Hoppade av tget i älvsjö där jag hittade min blivande man rambo danne eller vad han hette vi hade ett momenent som gan kallade det åh in love!! va där ett tag och hade mitt så kallade moment medan linnea och zeineb gjorde ngt annat hehe. Åkte sen till vh där vi va på yani uppdrag nej eller ja vi "hälsade" på i ribbysängar haha. Nu är jag i allafall hemma ska strax sova. Första vita helgen på jag vet nt hur länge men skönt va det i allafall. Godnatt på er babes puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback