FREDAG!

Godmorgon, 
fredag redan och det betyder sista vardagen på mitt älskade höstlov. Dagen med det stora D. Skulle egentigen på maskerad i kväll i sorunda men det sket sig då jag varkn hinner till stan för att fixa maskerad dräckteen eller hem och fixa mig riktigt fint. Måste iväg till stallet, det kommer några som skaprovrida falcon idag så ska fixa allt foder och sånt innan. Smörja  lite utrustning och sådär. Tråkigt men ibland måste man skjuta upp på det roliga. Vixen poäng för mig. Så kvällen kommer spenderas med Linnea & Tugce. Chai mys om det inte dycker upp några andra planer vill säga.  Men nu ska jag städa rummet ngt jag alltidsäger att jag ska göra men aldrig gör! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback