VILKEN PERFEKT START PÅ HELGEN!!

Godmorgon, ligger i sängen och lyssnar på musik. Newkid för att vara hundra. Men ska strax upp och duscha sen kommer Sandra och hämtar mig. Vi ska ju på möte angående vårat jobb i fått. Kan inte fatta att vi fått jobb på samma ställe det kommer bli så jävla bra! Sen kommer vi gå runt på marknaden här i ösmo. Hoppas jag hittar några fina smycken eller nått bra! Sak samma igår kväll i allafall, spenderade den i nynäs med Tugce, Linnea, Salam, Zino, Kabir, Mutti, Herve och Sadam. Satt och rökte vattenpipa och käkade godis fyfan va mysigt vi hade det. Men vi hade väl rätt mycket problem med att få upp den asså kolet så det skulle brinna. Men efter lite om och men så fixade vi det. Satt där i flera timmar och bara hae det grymt! Tulle ville röka vodka nästa gång haha skit körd! Åkte hem tillsammans med alla vid ett tiden. Men innan tåget gick så såg vi en helt okej grymt snygg väktare som vi skulle gå förbi tusen gånger hahah dog ju inte lite liksom. Kom hem vid halv två tiden och somnade på dirren. Kvällens splaner är att umgås med samma folk men hemma hos Linnea om jag inte har fel. Melodifestivalen mys och massa annat! Men nu måste jag runda av puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback