SNABB DAG!

HEY! 
Ligger i sängen nu och är helt död! Så jävla trött och endå tränade jag inte idag. Måste säga att jag har vart så dålig med tränandet men det är bara för jag nt har typ ngn att träna med så hoppas Elin fixar kortet snart! Dagen idag gick as snabbt. Gick ju egentligen till sex men slutade nog vid kvart i fyra tiden så klagar inte. Började dagen med vinprov vilket gick åt helvete! Har bara mig själv att skylla om jag ska vara ärlig. Sen va det bageri och den lektionen gick segt men med lite musik så fixade vi stämmningen bästa! Sen medan bulldegen skulle jäsa drog jag och mötte emmanuel en snabbis, eller ja ett bra tag. Satt med hans kusin och vänner. Sköna kisar! Avslutade dagen med styckning vilket va jätte tråkigt!! Rullade köttbullar wei! och nu ligger jag hemma och softar. Ont i huvudet och blä! Imorrn är det första serveringen för mig med ettorna vi hjälper dom typ. Kommer bli as grymt dock kommer jag inte så träffa bästis på en helv vecka då han har praktik och tjejerna detsamma! Tur att jag ha rmin släning Jenny!! nu ska jag stryka min servering skjorta och fixa
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback