PERFEKT VALBORG TACK ALLA!

Godmorgon, har inte uppdaterat ett skit om valborg men jag va borta, ja borta i dimman med folk jag älskar till hundra. Kvällen startade med att tess kom till mig på eftermiddagen. Vi käkade tillsamman och gjorde oss  fina tillsammans. Kvällen började på allvar vid sex tiden då Sandra & Pilen rullade in. Höjde musiken till max och föräldrarna drogg på roadtripp! Vi började med massa kort spel och självklart massa alkohol! Senare kom Emma & Elin inrullandet och det drog igång reält! Vi fuckade ur och körde ännu mer spel. Sen rullade grababrna in som bestog as Issam, Samir, Ahmed och Mudde. Kvällen blev helt crazzy och jag har nog aldrig haft en sån underbar valborg helt ärligt. Sen skulle vi rulla till nynäs vid elva tiden så träffade lite folk på vägen och vid tåget härligt. Men när vi väl kommit till nynäs va det över haha. Partyt va slut men det hindrade inte oss för att fortsätta. Träffade massa folk vid nynåsgård där vi hängde en stund! Kvällen slutade ännu bättre HEHEH. Sov med andra ord inte hemma. Drog från nynäs vid nio tiden på jakt efter mitt busskort som jag tappat. Men såklart hittade jag det inte. WÄ! Men aja hela kvällen/natten va bäst och det hade garanterat inte vart så utan alla som gjorde den kvällen! Så tack ja tack alla som va hemma hos mig och tack alla andra puss
Lite bilder från valborg!











HAHA frågan är vaför ligger han
sådär i min säng? haha DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback