KVÄLLS FÖRDRIV MED TUGCE.

Godmorgon gubbar,
Vaknade vidnio tiden färdig vilad så kunde inte somna om direkt. Igår kväll så mötte jag upp tugce vid sju tiden sen drog vi in till brandbergen och skulle sola men det var stängt. Så vi drog till brb sklan och satte oss i en as ball gunga haha. Kollade på massa barn som klättrade upp på skoltaken och roade sig, shit vilken flaschback jag gick från när jag var en jobbig snorunge som hängde med grabbarna uppe på vansta taket. Vila tider det var. Vi drog där ifrån till handen. chillade lite vid filmis och köpte godis bästa! Träffade Moa ulltoa en stund med. Sen drog vi och solade på solakuten i handen men helt ärligt set sög ju! Nä aldrig mer där det är västerhaninge som gäller. Sen tog vi en promenad i handen och pratade fyfan va härligt det var. Skulle sne möta Emmanuel men det blev inte riktigt så. Så vi satt och chillade på en bänk i en hel timme efter tåget skulle komma. Vi pratade och skrattade massor. Fan vad jag älskar den där tjejen asså hon är bäst! I väntan på tåget träffade vi två fyllosar som vi pratade litegran med haa herregud, helt ärligt dom va fett fina tillsammans dom såg as kära ut haha. Kvällen fortsatte på tåget där tugce hittar sin man eller ja han hittar henne. Haha nämligen tåg kontrolanten som kanske va 27 börja ragga litegran på tugce hahaha jag typ dog! Ja det var min onsdags kväll helt perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback