HAHAHA BÄSTA SÖNDAGEN PÅ FET LÄNGE!

Söndagen spenderades hemma hos Linnea. Men den började med att jag morsan farsan och farmor drog och käkade sushi eftersom det var morsdag. Bjöd mamma på sushi och det va hos värd som fan hon är bäst. Efter middagen drog vi till fimlis och hyrde tre filmer som jag skulle ta med hem till Linnea. Kom till henne runt åtta tiden. Tog fram godis chips och lyssna nu VIN & WISKEY. hahah ja vi krökade på en söndag bästa. Salle, Sadam, Mutti och Herve rullade in och vi krökade. Körde kortspel och jag har aldrig. Tugces regler ska vi inte ens prata om jävla unge asså haha. Musik rullade på även lite filmer. Kvällen va toppen. Sen blev jag och tulle som fjortisar igen. Klunkade wiskey men hon var värst! Hon mådde inte alls bra hahah bästa! Jag har en vide från vårt kalas på toan. Jag ligger i ett badkar och har en disskution om hur man spyr hah blää. Söänger upp senare. Har även en när dom dansar alla men det tar så lång tid att ladda upp men vi fixar det senare. Grabbarna drog hem vid två tiden men vi va inte klara än. Gick och la oss vid halv fyra tiden sen va det bara att gå upp igen klockan åtta. PAIN säger jag bara! Men jag mådde faktiskt bra tills jag kom till skolan! Men det tar vi senare. Men fyfan vilken rolig helg jag haft! Tjejerna och grabbarna ska ha fet stort tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback