FOTBOLLS SÖNDAG!

Har inte blivit så jätte mkt uppdatering denna helg men har haft så mkt att göra, igår var jag och kollade på när laget hade match. Ja jag säger fortfarande laget så kommer det alltid att vara för mig. Sak samma dom hade match hemma mot Rönninge Salem. Dom ligger på botten i serien så det skulle nog bli mkt mål. Men i första så går det väl inte så jätte bra, mkt slarv och fel passningar. Men i andra skärpte dom till sig och vann med hela 6-1 tror jag det var. Men RS fick deras målvakt utvisad när hon hindrade en målsituation så det va inte mer än rätt att hon fick rött! Åkte där ifrån sen hem för lite middag sen ner till Lowa. Pluggade massor på bageri och styckningen. Sen åkte vi till centrum för lite tjejsnack som alltid är bäst med Lowis. Drog hem vid elva tiden och duschade sen dog jag i sängen! Fullbokad söndag men as grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback