F18 MATCH ÖSMO-ENSKEDE

Igår var det match på g på IP. Dock f18 match så kollade bara för pegasus skule spela. Men blev kanske inte så jätte mycket kolla utan jag träffade min älsklings nippis! Henne har jag inte träffat på jätte länge och blev skit chockad av att se henne men det va ju hennes lag som spelade mot ösmo så det va ju egentligen inte konstigt. Den jäveln har ju skadat sej så hon och henens kompis skulle grilla så jag joina! Vi hade skit trvligt och alla kollade på oss som om vi vore dumma i huvudet haha! Men vi hade fan as mysigt. Ösmp ledde i allafall i första halvlek med 2-0 men hörde avv Enskede vände i andra till 2-4. Det va dom nog värsa dom spelade riktigt bra fotboll! Mötte sen upp Sandra och Pilen för att rata igenom allt som har hänt haha jag älskar verkligen dagen efter snack! Tummen upp för den här dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback