BRA TRÄNINGSPASS!

Jag vet inte varför mina inlägg inte publiceras men ibland fuckar det ur så hoppas ni överlevt i allafall. I torsdags blev det ett jobbigt träningspass på kanske 2 timmar. Cyklade som uppvärmning sedan sprang jag. Samanlagt blev det 45 minuters uppvärmning wow! Då va pulsen uppe på max och då fortsatte jag köra ben. Sen fick jag kramp i ljumskarna hah. Då vilade jag fem sen gick jag på armar. Kände mig riktigt nöjd efter träningen. Tränade med pilen men jag valde att ha lurarna i öronen hela tiden och fokusera på mig i stället. Imorrn kommer jag köra på ett hårt pass igen tror det blir morgon träning rätt tidigt för ska göra massor saker imorrn haha. Men tummen upp på detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback