BRA START PÅ VECKAN!

Tjena, sitter i rummet nu med musik på hög volym och tar mig tid för att blogga. Idag måndag mådde jag bajs dåligt när jag kom till skolan. Va bakis och mådde illa verkligen sämst.Jag får absolut skylla mig själv men gårdagen/natten är ett minne för livet med vänner som jag kommer ha massa minnen med. Hoppade över första lektionen kände inte för att gå på mentorn så det blev bageri på en gång. Onödig dag men vi satte en deg sen hade jag betyg samtal. Jag ska göra en praktisk grej på måndag för att se om jag kan få MVG i kursen. Ligger nämligen på ett jätte starkt VG men det kan man ju inte skriva på betygen liksom. Så hoppas alltid på det bästa annars är ett VG inte dumt heller. Efter bageriet bestämmde vi brudar vill säga Alma, Lowa, Moa, Fanny för att dra in till stockhom och pierca. Men mötte upp Madde, Jenny och Ahlgren innan så åkte med dom in till stan i bilen. Åh bästa säger jag bara. Madde är kung på at tköra. Volymen på musiken va på max och vi va galna i bilen. Mötte upp dom andra tjejerna på odenplan där vi käkade sen rullade alla in på piercing studion. Bajs dom hade inte min som jag ville ha. Ska ha en sån där grej genom örat. Alma tog i tungan madde näsan och moa tog medusa. Det blev super snyggt på alla tjejerna! Jag och almiz fick ringa våran TROGNa vän Lasse så att han skulle spela vår pappa. Hahah dööör litegran liksom. Men brodern ställde upp! Har även en film här med så den kmr upp sen.Åkte hemmåt sen och somna lite på tåget. Är as trött men är det så konstigt då? ahahha. Ja med andra en grym start på veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback