BÄSTA FREDAGEN PÅ VÄLDIGT LÄNGE.

Gårdagen var helt perfekt. Började med att Robbin frågade om Tess & jag skulle med till pindos och chilla litegran så vi knatade dit vid åtta tiden. Det var Robbin Tobbe Linus Adde Danne Kevin & Tess. Chillade lite medan Danne och Kevz skulle käka pizza. Robbin fixade bira och kvällen var igång. Haha känns jätte ontigt att säga att man hängde på pindos och drack öl men så var det i allafall. Drog där ifrån runt tio tiden. Drog förbi oss på bergan och fixade lite stuffs sen ner till viksängen där alla träffades igen för att aa skit samma. Adde hade fixat lite bensin och sen drog vi ner till muskan för att tända en brasa och snacka massa. Robbin va skit gullig och tog tag i min arm och sa att jag va hans bästavän som tjej. Haha gullig jävel. Sen snackade vi om hur länge vi känt varann. Fan vi har växt upp med varandra. Sen började vi prata minnen, om hur man brukade ringa kl åtta på morgonen på somamrloven för att fråga om jag skulle me doch fiska haha. Åh härlig kväll det där asså. Kvällen slutade runt kvart över tolv. Då drog jag Tess KEvin och Danne hem. Kevin och Tess åt deras håll och Danne o jag åt vårt håll. Ja en toppen kväll med vänner jag inte träffar så ofta och med vänner som gjort en stor föändring i mitt liv järlek till alla dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback