TBX TILL SKOLAN IGEN.

Tjenis, började skolan idag efter att ha haft lov nu i en hel vecka och då jag bara har softat hemma eller med kompisarna. Skoldagen började som vanligt med mentorstimme i ena restaurangen då dom håller på att bygga om i skolan. Dom sa inte så mkt utan att vi gick igenom lite frånvaro och massa annat skit inget som egentligen behövs. Sen hade vi bageri me jag Sandra Alma och Elin chillade litegran i omklädningsrummet sen så skulle vi byta om vilket tog kanske ett år för mig när jag hade så ont i foten, men jag hoppade över kryckorna idag nått jag kanske inte skulle ha gjort. Men aja imorrn åker dom med men inte i köket. Juste imorrn börjar vi med sär lektioner. Vi har lektioner med ettorna vilket kommer suga hästsnabel. Ingen är typ vän med ettorna förutom vissa indantag men jag kommer inte vara med nån av min nära vänner.. sug av mig fett kefft! Aja bara bita ihop men endå åh ledsen. Nä nu ska jag sluta gråta och forstätta kolla på halv åtta hos mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback