TACK MINA TJEJER!!

Ja ni vad ska man börja? Åkte hem från skolan i fredags va i segersäng så Johanna ringer mig och frågar om jag vill men till globen för att kolla på genrepet infr melodifestivalen. Självklart ville jg det så sprang hem så gott jag kunde för att sen hinna fixa mig litegran på 30 minuter. Sen körde min granne mig till tåget vilket va guld värt för det regnade ute. Kom ner till tåget i allafall när träffade jag Johanna och Tess. Vi åkte in till farsta för att käka och mötte Rebecca och Emma. Sen åkte vi in till globen och satan vad det pirrade i magen! Kom in till globen och fick våra biljetter längst fram! Fattar ni vi hade gratis biljetter längst fram wiiie! Där satt vi iallfall och såg världens snyggaste Eric Saade dansa och alla andra kändisar åh jag dog! Det va så jävla ballt och vi satt och skrek sjlng ja vi va helt galna! ahaha åh det va så jävla roligt. Bilder och film kommer senare fr det tar så jävla långt tid att ladda upp och skit haha. Slänger i allafalle en bild på hur jag såg ut i fredags kväll! Och ännu mera tack till mina fina tjejer som gjorde kvällen perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback